Tuesday, April 30, 2013

Wondermilk

hari tu pegi wondermilk. Buat small farewell lunch kat office mate yang akan bertukar ke tempat lain. Cakaplah aku jakun ke ape.. ni first time aku pegi. hehehe. Aku pegi kat Publica, Jalan Duta tu.. dekat je ngan opis aku.

Wondermilk ni budak yang nak tranfer tu pilih. Aku mati-mati taknak sebab.. gile ape makan cupcake time lunch. Tapi dia tarik gak tangan aku. Nasib baik aku nak raikan ko, maka aku ikotkan je.

Aku duk ingatkan Wondermilk ni jual cupcake je.. rupenye banyak lagi menu lain. perut da lapa, aku order je Ultimate Burger tuh ngan minuman yang tak matching langsung... ice mocha. Lantaklah.. sebab hari tu aku tak minum kopi lagi.. huru-hara.
ultimate burger with ice mocha
Burgernya memang best, pattynya lembut dan juicy. Memang nampak cam kecik je portionnya, tapi kenyang sampai malam kot. Burger ni sarat sangat... ade patty yang setebal 1 inci, ade bacon goreng kat atas tu, tengok gambar pon da tau sarat kan.. nsampai nak tutup pon tak lepas. Salad dia ok la, segar dengan dressing yang ringan. aku bleh bagi set burger ni 4/5 bintang... tapi patty dia aku bagi 5/5 bintang, heheheh

Wondermilk ni memang asalnya jual cupcake. cupcake dia sedap-sedap kot. jauh beza ngan cup cake kat tempat lain. Bila ko makan cupcake dia tu, rasa macam ohh sungguh ikhlas hati pembuat cake ni. Icingnya yang sangat best tak macam kedai lain yang banyak cream dan memuakkan. Makan sebiji, nak berbiji-biji.

Deretan cupcake yang mengganggu diet aku

Jualannya tak terhad pada cupcake aje, dia jual gak cookies, kudap-kudapan ringan. tapi presentationnya amat menarik, semua letak dalam jar and oooohhhh sunnguh comel sampai ko rase macam nak beli untuk hiasan. Ade tat nenas, ade chocolate cookies, ade biskut makmur dan lain-lain lagi

Comel je kan?

Deko kedai ni pon menarik, tapi sayang aku tak amik gambar. Dah dapat makan, terus lupe. takpelah, layan je lah pic last ni. Pic kami yang kekeyangan

Mek rock tu la yang kena tukar opis

Overall aku bagi 4/5 bintang kot kat restoran ni. Sape-sape yang rasa nak pegi ke restoran ni, bleh la pegi kat branch dia di Publica, Citta Mall dan Damansara Utama. Untuk maklumat lanjut, layari web Wondermilk Cafe.

anisfuad
xoxo

No comments:

Post a Comment