Tuesday, April 2, 2013

Sungguh Oren

Hari jumaat lepas
kuar lunch ngan mek bata merah ni
makan nasi daun pisang kat Nirwana Maju
memang situ yang terbaik

Nirwana Maju, opposite Bangsar Village

Muka lapar tunggu nasi

yeay.. ko tengok mek bata merah tu.. tak sesabar. hehehe.

tak penah aku tengok restoran ni lengang.. manjang beratur je

Lepas makan, kononnye taknak la duduk lepak besarkan punggung
jalan-jalan la kekonon exercise la kat Bangsar Village tu
singgah Kitchen Shop tengok idaman hati Mixer Kitchen Aid
tapi masa ni takdelah eager mane nak beli pon

bosan kuar, on the way to parking, ternampak satu kedai gadget kitchen jugak, Pantry Magic
saje je gatal tanya Mixer Kitchen Aid tu
Skali harga dia lagi murah dari Kitchen Shop tu
Apa lagi.. terus jantungku berdegup pantas
wahh.. macam jupe kekasih hati
mase tu ade beberape ketul je
apalagi.. aku sambar satu.. kaler Oren
owhh sungguh cantik

Kitchen Aid aku punya. cantik kan?

ni je kaler yang tinggal.. rambang mata tengok colourful gini
Mek bata merah tu amik kaler merah
se-tema dengan blog dan rumahnya yang kaler merah katanya
hahahaha

ape-ape pon.
beli ni dia bagi free gift 1 lagi bowl dan satu lagi attachment






sepanjang balik rumah.. aku tak berenti tersengih-sengih. sewel rupenye aku nih
mau tak sengih.. idaman kalbu nih









Tada.. da sampai rumah
I love you lah
acececeh.. pasni aku buat entry masak-masak ngan kekasih baru ni ye.

anisfuad
xoxo

1 comment:

  1. Si merah ku baru semalam berjaya di bawa pulang ke rumah bata merah...

    InsyaAllah weekend nie nak cuba beraksi dengan si merah idaman kalbu ku....

    ReplyDelete