Tuesday, January 19, 2010

Anak Susuan

Alhamdulillah... Allah murahkan rezeki saya dan anak saya. Saya telah berjaya mengumpul lebih kurang 120 packs EBM setakat ni. Bersesak-sesak EBM dalam peti, dan akhirnya hubby belikan deep freezer untuk saya simpan stok2 EBM saya tu. saya amat bertuah kerana ade suami yang sungguh supportive. Thank u Baba.

stok EBM ku.... ada 6 1/2 plastik. setiap plastik ade 20 packs

Sehari kalo hari kerja, saya dapat kumpul lebih kurang 30oz EBM, setengah saya akan simpan frozen dan setengah lagi untuk bekalan keesokkannya. oleh kerana Azfar minum lebih fresh EBM berbanding frozen EBM, stok EBM saya semakin membukit... saya tak nak simpan frozen EBM lama-lama, so saya sedekahkan sebahagian kat anak SIL which is 2 months older than Azfar. My SIL very happy sebab even though the EBM tu bukan dia punya, dia tetap gembira sebab anaknya dapat menyusu BM. My SIL ni ade masalah dalam milk production, macam-macam cara dia buat tapi tak berjaya juga.

Alhamdulillah, saya dah ada anak susuan. I'm very happy and hoping i can produce more milk to feed my two babies.

Azfar kekenyangan

7 comments:

  1. Tahniah... murninya usaha awak...

    ReplyDelete
  2. bagusnyaa..moga dengan keikhlasan awak semakin banyaaaaaaaaaakkk sus awak nanti ye..

    keep up the good spirit!!

    ReplyDelete
  3. CT Umaimah : Terima Kasih
    Rozy : InsyaAllah

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...dikurniakan dengan susu yg banyak & dapat dikongsikan bersama yg lain...congrats

    ReplyDelete
  5. sy semakin kekurgn susu..kena usaha lebih ni...huhu..

    ReplyDelete
  6. m@Ri@ : ye... caiyok caiyok... sama2 la kita berusaha gigih demi anak tercinta. :)

    ReplyDelete